Jom jual Burger Gulung ala2 G-Wraps & Twister :)

Bismillahirrahmanirrahim..

Alahai lame sungguh kami x sentuh blog ni.. kesian dia dah bersawang2 :)

Ananaifa Foods nak ucapkan terima kasih kpd customer2 yg menyokong produk edaran Ananaifa Foods ni, terima kasih daun keladi, bila2 masa nak stok up item dalam peti ais nnt belilah lagi ye :)

Ananaifa Foods masih lagi membuka ruang & peluang untuk para pengusaha kedai makan mahupun gerai2 kecil di tepi jalan untuk mempelbagaikan produk jualan anda.

BURGER GULUNG kami adalah antaranya! :)

Dengan penyediaan yg mudah dan ringkas, hidangan ini adalah hidangan yg sihat (klik sini dan sini (item no. 48, 67 & 78) untuk antara info makanan sihat ini :D) untuk menggantikan makanan ruji pelanggan anda. Kenyang pon kenyang, sihat pon sihat, jadi ini semestinya adalah pilihan tepat untuk anda mempelbagaikan jualan di kedai makan mahupun gerai2 kecil anda :) 

Hidangan ni biasanya ada di restoran2 makanan segera seperti McD (dipanggil G-Wraps) dan KFC (dipanggil twister) so bila hidangan ni ada di kedai makan anda, apatah lagi di gerai2 kecil, dan anda jual dengan harga yg berpatutan, konfemlah org tak perlu ke restoran2 makanan segera tu lagi just semata2 nak menikmati Roti Tortilla ni :)

So apa lagi pekedai2 pegerai2 mahupun katerer2 jom pelbagaikan juadah anda :) 

SMS / Call Ananaifa Foods di 013 320 97 15 untuk maklumat lanjut. 



Comments