Minishoppe kami SUDAH DIBUKA (walaupun tak sepenuhnya) ehehe ^__^

As salam frens blogger sume ^__^

Bersiaran lagi kite di kesempatan ini.

Kami di Ananaifa Foods agak sibuk kebelakangan ni, sampai tak sempat nak update blog. Harapnye adelah frens yg tertunggu tunggu post terbaru dari Ananaifa Foods ni ehehe

Alhamdulillah minishoppe kami di Delek telah beroperasi walaupun tak sepenuhnya.

Ada beberapa perkara yg menyebabkan operasi kiosk Waffle tak dapat dimulakan buat sementara waktu ini. Semalam semasa saya di kedai, ada beberapa orang 'peminat cilik' datang ke kedai kerana menyangka kedai ini masih lagi kedai cc (dulu kedai yg saya sewa ni adelah kedai cc). Bila saya kata ni kedai Frozen dik, terus diorang tanya 'Frozen tu apa cik?' hmmm... tak pandai plak nak menerangkan dgn bahasa yg mudah apa itu barangan frozen pada kanak kanak tu jd saya cuma kata - kuih yg kene masak masak dulu tu dik - eheheh boleh la kot kan...

Pastu bila kanak kanak tu nampak banner Wafflez kami, diorang datang balik dan terus ckp 'cik, nak beli waffle' ^__^

Bila saya ckp belum jual lagi dik, nnt dah jual dtg ye, terus kanak kanak tu tanya lagi 'bila nak jual?' uhuhu... apakan daya keadaan saya tak mengizinkan buat masa ni.. jadi buat frens sume, insyaAllah kiosk Ananaifa Wafflez akan beroperasi juga nanti walaupun bukan sekarang ye ^__^

So kepada frens semua yg nak dapatkan stok item frozen as per list of items yg saya pernah upload sebelum ni, JOM JENGAH MINISHOPPE ANANAIFA FOODS :)


Comments