25pcs Botol Air Boleh Lipat corak Angry Bird ordered by Puan Ahlam from Kota Damansara ^_^

Salam sayang frens sume..

Kali ni saya nak update order yg dibuat oleh Puan Ahlam dari Kota Damansara ^_^

Puan Ahlam telah mengorder *terigt Mazlee dlm Oh My English sebut 'mengcontact' mase episode skola diorang banjir tu tehehe* 25pcs Botol Air Boleh Lipat (BABL) corak cartoon..
Preferred colour beliau adelah cartoon Angry Birds kaler biru 10pcs dan kuning 15pcs.. 
Macam gegambo kat bawah ni ^_^

 beliau nak yg ni 15pcs..
 dan yg ni 10pcs...

Tapi.... saya kesuntukan masa untuk menempah dan 'mengecop' kaler pilihan dan kuantiti yg dikehendaki oleh Puan Ahlam dek kerana Puan Ahlam perlukan BABL BABL tersebut kurang 24jam daripada waktu beliau sms saya..

Beliau perlukan BABL tersebut untuk dijadikan goodies content untuk majlis yg akan diadakan pada hari Sabtu 6.7.13 ieitu esok! huhuhu

Saya expect Puan Ahlam baru terjumpe blog Ananaifa ni... dan terus berminat dengan produk ini ^___^
Maka, saya mencadangkan jika Puan Ahlam setuju untuk ambik apa apa kaler sahaja janji Angry Birds..

Masa yg suntuk membuatkan saya takut kalo kaler kaler pilihan Puan Ahlam tak dapat saya penuhi huhuhu... Bende yg paling saya takuti adelah jika saya tak dapat memenuhi expectations customer... sbb...

Quality = Meeting or Exceeding Customer Expectations.. ini yg saya sentiase igt selame 9 tahun menjadi QA Exec ^__^ 

So akhirnye Puan Ahlam yg baik ati ni setuju nak apa apa kaler pun janji Angry Birds.. kecuali Angry Birds hitam dan Pooh which is a big NO NO to her ^_^

So Alhamdulillah pagi tadi bukak je store kul 10 cepat cepat saya call store mintak dia reserved 25pcs BABL mengikut spesifikasi yg Puan Ahlam nyatakan kat atas.. dengan harapan bila saya sampai nak ambik BABL tu, semua dah siap pack..

Tapi, hmmmm..... bila saya sampai baru 10 pcs yg diasingkan.. tu pun sbb memang tersangkut kat rak display tu... dah kena menunggu pulak budak store tu turunkan kotak dari tingkat atas rak untuk pilih BABL Angry Birds... geram jugak rasenye tadi!

Saya janji dengan husband Puan Ahlam dalam pukul 12.45 nak COC di Shell... takut terlajak time pulak dan tambahan pula arini ari Jumaat...  1 lagi perkara yg paling saya akan jaga bila saya deal dgn customer... punctuality!!

Akhirnye, pukul 12.40 saya klua dari store dan husband Puan Ahlam pun text kata dah sampai.. Puklul 12.49 saya sampai Shell... lewat 4 minit jugak la tadi.. huhu
ade 2 pcs of this corak cartoon.. dah x sempat nak cari lagi 2pcs corak Angry Birds sbb nak kejarkan 12.45 tu... tapi kalo budak store tu cari siap siap once saya call, tak delah kelam kabut macam ni...
 yg ni ade dalam 3pcs mcm tu kot...
 pink pink sweet ni ade dlm 5pcs jugak.. warne purple pun ade jugak tadi dlm 3pcs mcm tu kot..

Selebihnye dapatlah jugak saya cari BABL kaler biru dan kuning yg macam gambar di atas tu... 
Tak sempat nak snap gambar 25pcs BABL yg saya handover pada husband Puan Ahlam tadi sbb rushing sgt.. 

Anyway, saya harap Puan Ahlam gembira dan berpuas ati dengan produk kami ni.. 
Kalau ada masa bolehlah view view produk produk kami yg lain dan cuba terai di mase akan datang eh tehehehe ^_^


Comments