doorgift doorgift saya ^_^

salam frens sume..

kali ni saya nak share antara doorgift doorgift yg penah saya jadikan doorgift untuk majlis saya sendiri mahupun majlis aqiqah anak anak saya.
dan untuk info kengkawan jugak, saya ni seorang emak yg sangat suka mengumpul doorgift tak kira apa jenis majlis sekalipun ^_^
so kepade yg kenal saya, jangan risau jika anda bagi saya door gift memang saya akan amat menghargainye dan menyimpannye di dalam lemari bagai ^o^


 kipas kayu ni doorgift mase wedding reception saya. boleh dikatekan 80% bag kertas goodie bag tu ade kipas kayu ni ^_^
 ni sapu tangan kecik ni pulak ade dalam 10% goodie bag lain hehehe

 beg duit kecik ni pulak adelah doorgift mase wedding reception belah abg ^_^
 yassin ni saya jadikan doorgift mase majlis berzanji dan cukur jambul anak kedua ^_^
pasu seakan akan ini sebagai door gift mase majlis berinai saya.. tapi bukan cantik macam ni la.. yg simple dimple je.. warne hitam plain.. beli banyak banyak kat air hitam ^_^
telur pun saya letak sebagai doorgift mase wedding reception saya
saya letak coklat dalam goodie bag yg lagi 10% ^_^ tapi bukan coklat cantik cantik macam ni.. yg simple je ape ke brand coklat tu.. x jumpe pulak contoh dlm gugel huhu
 cupcake ni pulak saya jadikan doorgift mase majlis berzanji dan cukur jambul anak pertame ^_^

nanti ade mase, saya capture pulak gegamba doorgift yg saya dapat dan masih saya simpan dalam lemari hiasan saya k ^_^

Comments