Stick Waffle dengan inti Cadbury Choco


As Salam semua pembace blog yg dirahmati Allah ^__^


Mempersembahkan projek Ananaifa yg keempat.. ^___^

Stick Waffle berintikan Cadbury Choco nyum nyum!!

Ini Stick Waffle berintikan Cadbury Choco yang panas panas baru klua dari Waffle maker nye ^__^



Kepingan kepingan Cadbury Choco yg kecik kecik tu.. disusun susun atas Waffle batter yang telah dicurah ke dalam acuan Waffle maker tu.... so bila Stick Waffle siap dimasak, jadi lah gini rupa paras dalaman dia.. *wink*


Ini pulak selepas disirami Gourmet Chocolate Sauce... ish betape lemak berkrimnye Stick Waffle ni kan... dalam cadbury Choco.. luar Gourmet Chocolate Sauce... ish ish ish.... 



Makan pulak mase panas panas... kerangupan Stick Waffle Ananaifa ni bersatu padu dengan kelemakkan kedua dua jenis coklat ni... KEENAKAN BERGANDA!!! dan terus melekat ke lelangit ^__^



Lelehan Gourmet Chocolate Sauce tu bakal membuatkan kawan kawan rase taknak minum air untuk beberape ketika selepas memakan Stick Waffle ini... hihi ^__^




Aroma yg terhasil semasa Stick Waffle Cadbury Choco ini dipotong dan dimakan panas panas.. memang..... rasa nak makan dan nak makan dan nak makan lagi je...

Betul..... Tak tipu!

Nak rasa sample? Nak tengok sample secara live?

Hubungi je Ananaifa 013 3209715 untuk maklumat lanjut! atau tinggalkan pesanan mahupun pertanyaan ke ananaifa(dot)enterprise(@) gmail(dot)com  ^__^

Kami mengalu-alukan pertanyaan dan tempahan anda! ^__^


Comments

Hayati Harun said…
wow..nampak sedap
Hanan Haifa said…
memang sedap ^__^

Kalo nak order for any mean of purpose just PM k ^_^